frame
zarejestruj
Miodny.PL Logo























Nie masz uprawnień redakcyjnych!

Dlaczego nasze serwisy wykorzystuja pliki cookies?
Uzywamy w celach statystycznych, reklamowych oraz autoryzacyjnych. Zawsze mozesz zastrzec cookies w swojej przegladarce. Jesli nie to pamietaj, ze m.in. nasza strona korzysta z tej technologii...



Zachęcamy do zapoznania się z ponizszymi artkami:


  

Relacja z GamesCom 2012 [Night_Wolf]

||
gamescom 2012
||
Gamescom 2012 - święto europejskich, a więc i polskich graczy. Jak wypadło w tym roku?
Gamescom 2012 - święto europejskich, a więc i polskich graczy. Jak wypadło w tym roku? Poniżej zamieszczam alfabetyczny spis wydawców, których gry udało mi się obejrzeć, a w większości też w nie zagrać na targach w dniach od 15.08 do 18.08.2012. Zapraszam do lektury. 2K Games Na pierwszy ogień poszedł sequel bardzo dobrze przyjętej gry Borderlands. Niestety wersja testowa dostępna była tylk...



  

Unboxing edycji kolekcjonerskiej Mass Effect 3 [Red]

||
mass effect
||
Do redakcji Miodny.pl dotarło kolekcjonerskie wydanie trzeciej części Mass Effecta. Sprawdźmy co wchodzi w jej skład.
Edycje kolekcjonerskie gier to coś, co zwykle najbardziej zdobi półkę gracza. To wydania najbogatsze, najbardziej starannie wykonane, innymi słowy: wyjątkowe. Tak było w przypadku Wiedźmina 1 i 2 (unboxing tej drugiej produkcji w wersji najbogatszej czeka w archiwach strony) czy nowego Batmana. Do grona wyjątkowych "ko...



  

Playmate Triss, czyli marketing obecnych gier [Red]

||
witcher assassins kings
||
Kontynuujemy Miesiąc Wiedźmiński. Na Gejmie pojawił się kolejny artykuł, który dopełnia naszą akcję. Mowa o felietonie, poruszającym kwestię reklamy i marketingu obecnych produkcji growych - w tym, a może przede wszystkim, Wiedźmina 2.
Coś się zmienia. W branży gier, ma się rozumieć. Produkcje komputerowo-konsolowe zaczynają wychodzić z cienia, porzucają niesławną opinię na swój temat. Dlaczego? Czas, drodzy czytelnicy. Kruszy się pokolenie, dla których elektronika kojarzy się z instalacją w mieszkaniu. Coraz więcej osób będących obecnie w sile wieku pamięta swoje miłe chwile z grami. I właśnie dlatego mniej ludzi postrzega nasz...



  

Wiedźmin 2 - Unboxing [Red]

||
witcher assassins kings
||
Do redakcji Gejm.Net trafiła Edycja Kolekcjonerska drugiego Wieśka. Jak wygląda najbogatsze wydanie limitowanej wersji Wiedźmina 2? Sprawdźmy!
Najbardziej oczekiwany erpeg roku, najlepiej zapowiadająca się polska gra w historii, najoryginalniejszy świat w dziejach growych produkcji fabularnych - takimi zwrotami opisuje się tytuł rodzimego studia CD Projekt Red, czyli Wiedźmina 2. Innymi słowy: Zabójcy Królów, bo taki podtytuł zyskała owa produkcja, i wszystko co z nimi związane ma być po prostu "naj" - i koniec. Nie inaczej sprawa wygląd...



  

Powrót do przeszłości #2 Call of Juarez : Więzy Krwi [Marcus]

||
Call of Juarez
||
Witam w drugim odcinku cyklu pt. Powrót do przeszłości. Tym razem wrócimy do Dzikiego Zachodu made in Poland, czyli CoJ: Więzy Krwi.
Gier o dzikim zachodzie można ze świecą szukać. Były wydane kilka lat temu GUN oraz Red Dead Revolver, nie tak dawno pierwszy Call of Juarez i Red Dead Redemption od Rocsktara. Dzisiaj pod lupę wezmę Call of Juarez : Więzy Krwi. Czy ten polski tytuł może powalczyć z przygodami Johna Marstona ? Przekonajmy się. Jesteśmy rodziną Fabuła Bound In Blood jest prosta, mało od...



  

Dragon Age II - wrażenia z wersji demonstracyjnej [Red]

||
dragon age
||
Jak prezentuje się demo jednego z najbardziej oczekiwanych erpegów roku?
Drugiego lutego na Gejmie publikujemy informację głoszącą pojawienie się wersji demonstracyjnej Dragon Age II - jeszcze w tym samym miesiącu, wyłącznie na pecety. Rozpacz konsolowych graczy nie trwa jednak zbyt długo, bowiem za kilka godzin tę nowinę dementuje czeski oddział EA. Według naszych sąsiadów "smoczego" erpega nie przetestujemy w ogóle. Dramat? Owszem, lecz ma on swój koniec dwa dni późn...



  

Wrażenia z wersji beta Deluxe Ski Jump 4 [Marcus]

||
deluxe ski jumping dsj
||
Jussi Kosskela to twórca jednej z najpopularniejszych serii traktujących o skokach narciarskich. Chyba każdy grał w świetnego Deluxe Ski Jumping, który robił furorę na całym świecie.
Jussi Kosskela to twórca jednej z najpopularniejszych serii traktujących o skokach narciarskich. Chyba każdy grał w świetnego Deluxe Ski Jumping, który robił furorę na całym świecie. Zagrywali się w niego młodsi i starsi, Ci którzy nie grali często oraz „growi wyjadacze”. Nikt nie zwracał uwagi na prostotę gry, średniawą fizykę i słabiuteńką oprawę graficzną. Później entuzjazm troszkę...



  

Na co czekam w roku 2011? [Marcus]

||
Na co czekam w roku 2011
||
Jak chyba wiecie, a może nie wiecie … rok 2010 dobiega ku końcowi. Przyniósł nam kilka czy kilkanaście tytułów, w które na prawdę warto zagrać. Mimo to nie był zbyt obfity w hity. Jedni cieszyli się z God of War III inni z Mass Effecta, a jeszcze inni z Red Dead Redemption. Dla każdego tytuły te znaczyło coś innego, nie było chyba osoby zachwycającej się tymi wszystkimi grami. Jedne podobały mi się bardziej, kolejne mniej. W artykule tym postaram się wypisać i opisać choć kilka produkcji, na które warto czekać. Zapraszam do czytania !
Jak chyba wiecie, a może nie wiecie … rok 2010 dobiega ku końcowi. Przyniósł nam kilka czy kilkanaście tytułów, w które na prawdę warto zagrać. Mimo to nie był zbyt obfity w hity. Jedni cieszyli się z God of War III inni z Mass Effecta, a jeszcze inni z Red Dead Redemption. Dla każdego tytuły te znaczyło coś innego, nie było chyba osoby zachwycającej się tymi wszystkimi grami. Jedne podobał...



  

Podsumowanie roku okiem ekipy Gejm.net! [ManiaQ, Red, Gigsav i Marcus Fenix]

||
podsumowanie roku
||
Zastanawiało Cię to, w jakie gry grają nasi redaktorzy? Tak? Zapraszam do podsumowania roku!
GIGSAV
Witam. Na wstępie powiem, że jestem graczem pecetowym. Niestety – dla blaszakowców rok 2010 nie był rokiem dobrym. Prawda – dostaliśmy więcej tytułów dobrych, niż miernych, ale miernota tych drugich skutecznie równoważyła jakość obu stron. Na szczęście znalazło się też kilka perełek, które dość mocno zapisały się w pamięci graczy przez pozytywne...



  

Metroid Prime 2 Echoes (kochany) VS Metroid Prime 2 (znienawidzony) [Mantis]

||
Metroid Prime
||
Kochany Metroid zachwyca złożonością świata przedstawionego, daje radość z odwiedzenia każdej nowej lokacji, z odkrycia wszystkich przedmiotów i dodatków.
Kochany Metroid zachwyca złożonością świata przedstawionego, daje radość z odwiedzenia każdej nowej lokacji, z odkrycia wszystkich przedmiotów i dodatków. Skanowanie lokacji może wydawać się nudne, ale gdy gra się w kochanego Metroida – nigdy człowiek nie czuje się znużony, a i ten wspaniały Metroid nie zmusza nas do ciągłej walki, jedynie wrzuca raz po raz niezbyt trudnych przeciwnik...



  

PES 2011 PC vs FIFA 11 PC - wrażenia z wersji demonstracyjnej! [Red]

||
pes fifa
||
FIFA jak i PES to flagowe marki dwóch gigantów rynku gier - kolejno - EA oraz KONAMI. To również dwie najlepsze, i w zasadzie jedyne gry piłkarskie na rynku - ich konfrontacja jest więc nieunikniona. Przez lata obserwować mogliśmy dominację kopaniny od KONAMI.
FIFA jak i PES to flagowe marki dwóch gigantów rynku gier - kolejno - EA oraz KONAMI. To również dwie najlepsze, i w zasadzie jedyne gry piłkarskie na rynku - ich konfrontacja jest więc nieunikniona. Przez lata obserwować mogliśmy dominację kopaniny od KONAMI. Wielu twierdziło (w tym ja), że jest ona bardziej grywalna i dostarcza więcej satysfakcji z wzorcowo przeprowadzonych akcji. Według ...



  

[sprzet] PlayStation Move Starter Pack [Bandi]

||
move
||
Ponieważ dzisiaj rano, tj. 15 września 2010r. dostałem zamówiony w preorderze zestaw „PS Move Starter Pack” wraz z dodatkową rózgą, nie mogło zabraknąć w serwisie gejm.net artka z pierwszymi wrażeniami.
Ponieważ dzisiaj rano, tj. 15 września 2010r. dostałem zamówiony w preorderze zestaw „PS Move Starter Pack” wraz z dodatkową rózgą, nie mogło zabraknąć w serwisie gejm.net artka z pierwszymi wrażeniami. Po rozpakowaniu starter packa, zamiast przyjrzeć się dokładniej kontrolerowi odruchowo zacząłem sprzątać na stoliku szykując miejsce dla PS Eye. Po niecałej godzince ocknąłem się, że...



  

Analiza rynku - PLAYSTATION3 [Mantis]

||
sony playstation
||
Trzecia stacjonarna konsola Sony z rodziny PlayStation od samego początku nie miała łatwego życia. Sukces obu poprzedniczek postawił poprzeczkę bardzo wysoko, oczekiwania po obietnicach Japońskiej firmy były wygórowane, a ściema z prezentacją Killzone 2 na e3 w 2005 roku doprowadziła do absolutnego wrzenia.
Trzecia stacjonarna konsola Sony z rodziny PlayStation od samego początku nie miała łatwego życia. Sukces obu poprzedniczek postawił poprzeczkę bardzo wysoko, oczekiwania po obietnicach Japońskiej firmy były wygórowane, a ściema z prezentacją Killzone 2 na e3 w 2005 roku doprowadziła do absolutnego wrzenia. Spodziewaliśmy się systemu o ogromnych możliwościach, gniotącego całą konkurencję, co miało...



  

Nintendo v64 - dyskusja Bloo i Mantisa [Bloo & Mantis]

||
Nintendo64
||
Od zawsze miałem chrapkę na Nintendo 64. Wiele o tej konsoli czytałem, dużo ciepłych słów słyszałem. Głównie te pochlebne opinie padały z ust mojego dobrego znajomego z którym to przyszło mi dziś pisać tekst o wspaniałej „N64”
Mantis: Od zawsze miałem chrapkę na Nintendo 64. Wiele o tej konsoli czytałem, dużo ciepłych słów słyszałem. Głównie te pochlebne opinie padały z ust mojego dobrego znajomego z którym to przyszło mi dziś pisać tekst o wspaniałej „N64”. W końcu zostałem przez niego przekonany i już jakiś czas cieszę się z możliwości obcowania z tą stareńką konsolą. Ogrywam przy tym Super Mario 64 i kilk...



  

[GamesCom] Konferencja EA [Red]

||
GamesCom Konferencja EA
||
Ja wiem, że to wielka firma, która gry tworzy taśmowo. Rozumiem, iż numerem 1 dla nich jest ilość sprzedanych egzemplarzy. Przyjmuję także do siebie fakt, że ich gry to "masówka" jakich mało. Mimo tego ja EA jakoś zawsze lubiłem. Dlaczego?
Ja wiem, że to wielka firma, która gry tworzy taśmowo. Rozumiem, iż numerem 1 dla nich jest ilość sprzedanych egzemplarzy. Przyjmuję także do siebie fakt, że ich gry to "masówka" jakich mało. Mimo tego ja EA jakoś zawsze lubiłem. Dlaczego? Bo poza tą całą sztampą, EA miało w swoim katalogu również świetne gry. Mirror's Edge, Dead Space, Dragon Age mówią same za siebie. Nic więc dziwnego, że...



  

[GamesCom] Konferencja SONY [Marcus]

||
GamesCom Konferencja SONY
||
Konferencja Sony na niemieckich targach GamesCom rozpoczęła się filmem złożonym z gameplay’ów, zapowiedzi gier czy produktów , które Sony ma zamiar wydać na rynku. Następnie Andrew House przywitał ludzi zebranych na sali i zaprosił do prezentacji.
Konferencja Sony na niemieckich targach GamesCom rozpoczęła się filmem złożonym z gameplay’ów, zapowiedzi gier czy produktów , które Sony ma zamiar wydać na rynku. Następnie Andrew House przywitał ludzi zebranych na sali i zaprosił do prezentacji. Usługi/Produkty: Rozpoczęto od ogłoszenia radosnej nowiny, jaką były dla twórców dobre wyniki sprzedaży konsoli...



  

Po co ludziom "oszustwa"? [Gigsav]

||
Po co ludziom oszustwa
||
„Cheater”, „cziter-lama”, „idioto nie czituj”. Jestem pewien, że każdy z nas to zna. Dlatego właśnie postanowiłem poruszyć temat – po co ludziom te wszystkie oszustwa? Producent wypuszcza na rynek grę, która ma dawać rozrywkę, oddziaływać na nas pozytywnie swoimi aspektami, zachwycać.
„Cheater”, „cziter-lama”, „idioto nie czituj”. Jestem pewien, że każdy z nas to zna. Dlatego właśnie postanowiłem poruszyć temat – po co ludziom te wszystkie oszustwa? Producent wypuszcza na rynek grę, która ma dawać rozrywkę, oddziaływać na nas pozytywnie swoimi aspektami, zachwycać. Czasem też jednak – denerwować czy utrudnia...



  

Po co grom dodatki? [Gigsav]

||
Po co grom dodatki
||
Jako że wielkimi krokami nadchodzi premiera nowego dodatku do The Sims 3 – Kariera (tj. na półkach „światowych” pojawi się już jutro), postanowiłem napisać ten krótki, acz, jak sądzę, treściwy felieton.
Jako że wielkimi krokami nadchodzi premiera nowego dodatku do The Sims 3 – Kariera (tj. na półkach „światowych” pojawi się już jutro), postanowiłem napisać ten krótki, acz, jak sądzę, treściwy felieton. Bo w końcu – po co grom te wszystkie dodatki? Nawiążę jeszcze do serii The Sims, która pod względem omawianego tematu jest wręcz gigantem. Ileż to...



  

All Points Bulletin - Tworzymy postać! [Gigsav]

||
All Points Bulletin
||
Modyfikacja swojej postaci w grach MMO to standard. Zmieniamy twarze, ubiór, czasem całe ciało. Rzadko jednak zdarza się, by kreator postaci w „jakichś tam internetówkach” był dość mocno zaawansowany
[img0]http://img689.imageshack.us/img689/9890/apblogo.png[/img] Modyfikacja swojej postaci w grach MMO to standard. Zmieniamy twarze, ubiór, czasem całe ciało. Rzadko jednak zdarza się, by kreator postaci w „jakichś tam internetówkach” był dość mocno zaawansowany. Ale – zdarza się. I tutaj wkracza APB, które poprzeczkę w kwestii kreowania postaci stawia...



  

Wspomnienia Gracza cz.4 Konsola Nintendo GameCube [Mantis]

||
nintendo gamecube
||
Poprzednią generację konsol zaliczam do szczególnie udanych. Na rynku zaistniało wiele nowych serii(God of War, Burnout, Splinter Cell itp.), a wiele już istniejących podane zostało w całkowicie nowej formie, choćby taki Metroid Prime. W zeszłym tygodniu dane wam było poczytać o pierwszej konsoli Microsoftu, tym razem zajmę się platformą Nintendo.
Poprzednią generację konsol zaliczam do szczególnie udanych. Na rynku zaistniało wiele nowych serii(God of War, Burnout, Splinter Cell itp.), a wiele już istniejących podane zostało w całkowicie nowej formie, choćby taki Metroid Prime. W zeszłym tygodniu dane wam było poczytać o pierwszej konsoli Microsoftu, tym razem zajmę się platformą Nintendo. Małym i bardzo przyjemnym dla oka sześcianie z któ...



  

Wspomnienia gracza cz.3: Xbox [Mantis i Bloo]

||
xbox
||
Cykl felietonów „Wspomnienia gracza” dotyka tytułów drugiej młodości, ale nadal bardzo grywanych, tak że po dziś dają one masę radości, z obcowania z nimi. Jak do tej pory zajmowałem się generacją N64 i pierwszej stacjonarnej konsoli Sony, tym razem jednak chciałbym przejść do późniejszej generacji, a konkretniej do tylko jednej konsoli. Chodzi tu o Xbox’a od Microsoftu.
Mantis: Cykl felietonów „Wspomnienia gracza” dotyka tytułów drugiej młodości, ale nadal bardzo grywanych, tak że po dziś dają one masę radości, z obcowania z nimi. Jak do tej pory zajmowałem się generacją N64 i pierwszej stacjonarnej konsoli Sony, tym razem jednak chciałbym przejść do późniejszej generacji, a konkretniej do tylko jednej konsoli. Chodzi tu o Xbox’a od Microsoftu. ...



  

[sprzet] Awaryjność PLAYSTSTATION3 [Mantis]

||
sprzet awaryjnosc playststation3
||
Po upłynięciu okresu dwóch lat od premiery, PS3 zaczęło się psuć na nieszczęście posiadaczy tego systemu. Największy ból w tym, że w większości przypadków o gwarancji można mówić w czasie przeszłym.
Problemy Microsoftu i ich najnowszej konsoli xbox360 chyba każdy zna. Nie ma co zagłębiać się w ten temat, tym bardziej, że sprawa zdążyła przycichnąć. Jest to wynik prostego równania. Mniej padających konsol równa się mniejszy szum wokół awaryjności. Dodatkowo wydłużenie gwarancji na 3 lata (tylko RROD) załagodziło powstały konflikt. Konflikt na linii gracz-producent. Podobne problemy może mieć t...



  

[retro] Need for Speed: Porsche Unleashed [Nitrox]

||
need for speed porsche
||
NFS: Porsche Unleashed ukazał się w 2000 roku na PC, PlayStation i Gameboya Advance – calutkie (no prawie, bo w marcu) 10 lat temu. Było to swego rodzaju zaskoczenie dla ówczesnych fanów serii ze względu na fakt umieszczenia w grze pojazdów tylko i wyłącznie jednej marki – Porsche
A więc mam dziś na warsztacie Need for Speeda część piątą, czyli Porsche Unleashed za oceanem, w Europie Porsche 2000. Nasi młodsi czytelnicy zapewne nie bardzo zdają sobie sprawę, o czym ja właściwie tutaj piszę, ale właśnie w tym celu powstał kącik Retro w naszym serwisie – aby przybliżyć tym młodszym gry, w które Ci starsi zagrywali się dawno temu. Co i jak? NFS: Porsche Unleashed...



  

Dyskusja Bloo i Mantisa o rynku [Bloo i Mantis]

||
Dyskusja Bloo i Mantisa o rynku
||
Dyskusja Bloo i Mantisa o rynku...
Witam w dyskusji nt. rynku, którą przeprowadzę wraz z Mantisem. Zapraszam do relaksującej lektury. Mantis:[/b] Powoli mijają trzy lata odkąd pojawiła się pierwsza konsola obecnej generacji, a mianowicie xbox 360. Obecnie, poza tym już mocno popularnym systemem, na rynku mamy Wii od Nintendo i PLAYSTATION 3 od Sony. W sprzedaży prowadzi Wii, a podium zamyka PS3 ale jak każdy wie nie ilość...



  

[retro] Wspomnienia gracza cz.2: Horrory [Mantis]

||
Wspomnienia gracza Horrory
||
Chyba każdy gracz z łezką w oku wspomina swoje początki z grami. Wiele tytułów w tamtym czasie utkwiło w Waszej pamięci. Ten tekst jest kontynuacją już niegdyś zapoczątkowanego cyklu felietonów, których główną tematyką są gry stare, ale nadal jare, żyjące w naszej pamięci i nadal grywane. W dzisiejszym ?odcinku? w menu posiadamy takie szlagiery jak Resident Evil, Silent Hill, Dino Crisis, Alone in the Dark: The New Nightmare, REmake.
Chyba każdy gracz z łezką w oku wspomina swoje początki z grami. Wiele tytułów w tamtym czasie utkwiło w Waszej pamięci. Ten tekst jest kontynuacją już niegdyś zapoczątkowanego cyklu felietonów, których główną tematyką są gry stare, ale nadal jare, żyjące w naszej pamięci i nadal grywane. W dzisiejszym ?odcinku? w menu posiadamy takie szlagiery jak Resident Evil, Silent Hill, Dino Crisis, Alone in...



  

[poradnik] Metal Gear Saga [Emeraldar]

||
Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots
||
Rok 1995. FOXHOUND, jednostka do zadań specjalnych podlegająca pod CIA dostaje zlecenie. Zachodni wywiad doniósł, że w południowej Afryce, 200 kilometrów na północ od Galzburga, w pewnej bazie wojskowej znajduje się broń o niespotykanej dotąd sile rażenia. Baza owa, zwana Outer Heaven, została stworzona pod koniec lat ?80 przez jednego z największych najemników w historii.
Metal Gear Tactical Espionage Action
Rok 1995. FOXHOUND, jednostka do zadań specjalnych podlegająca pod CIA dostaje zlecenie. Zachodni wywiad doniósł, że w południowej Afryce, 200 kilometrów na północ od Galzburga, w pewnej bazie wojskowej znajduje się b...



  

Videoman [Mantis]

||
Videoman
||
"Świat na tyle nierealny, że aż stał sie rzeczywistym. Do tej chwili żyjący jedynie w naszych umysłach domaga się własnego prawa do istnienia"
...Ciemność...otacza mnie ciemność, znowu to samo, ten sam sen... budzę się z wrzaskiem i płaczem. Przy mnie stoi już moja matka i pociesza mnie, że to tylko koszmar był, że to nie dzieje się naprawdę. Ona już wie, że kolejny raz śniło mi się to samo, że kolejny raz w swoim śnie ujrzałem jak wpadam poza teksturę. W otchłań, gdzie nie ma nikogo, ani niczego. Właśnie z tymi wspomnieniami kojarzy się...



  

O zakończeniu Assassins Creed [Emeraldar]

||
Assassins Creed
||
Altair jaki jest, każdy widzi. Jaki jest Desmond także. Ale obaj oni widzą więcej, niż zwykli śmiertelnicy. To, co zobaczyli i co z tego wynika, zebrałem w poniższym tekście.
Altair jaki jest, każdy widzi. Jaki jest Desmond także. Ale obaj oni widzą więcej, niż zwykli śmiertelnicy. To, co zobaczyli i co z tego wynika, zebrałem w poniższym tekście. Zacznijmy od początku, czyli od końca: Desmond, patrząc oczami Altaira, nareszcie dociera do ostatniego wspomnienia. Pokonuję w walce Al Mualima, który był jednym z Templariuszy, o czym dowiedział się od umierającego Robe...



  

[retro] Tetris [Bloo]

||
Tetris
||
Hmm... No cóż. Stwierdziłem że warto sobie przypomnieć grę przez którą straciłem dziesiątki godzin. Grę która stała się przebojem w salonach, na konsolach czy komórkach i innych wszystkich systemach.
Hmm... No cóż. Stwierdziłem że warto sobie przypomnieć grę przez którą straciłem dziesiątki godzin. Grę która stała się przebojem w salonach, na konsolach czy komórkach i innych wszystkich systemach. Grę która nie zabijała grafiką, choć miała fajne - typowo rosyjskie - melodyjki które do dziś wpadają mi do ucha. Gameplay którego nikt nie przebije. Nikt i nigdy. Mnóstwo kopii, konwersji... Wiecie...



  

[retro] Wspomnienia gracza cz.1 [Mantis]

||
Wspomnienia gracza
||
W dziale retro posucha, więc aby to zmienić, postanowiłem napisać coś nowego. Cykl felietonów które mam zamiar co jakiś czas zamieszczać na stronie będzie się zwał "Wspomnienia gracza", z tym wyjątkiem, że każda kolejna cześć z oczywistych względów będzie dostawać coraz wyższą cyferkę w tytule.
W dziale retro posucha, więc aby to zmienić, postanowiłem napisać coś nowego. Cykl felietonów które mam zamiar co jakiś czas zamieszczać na stronie będzie się zwał "Wspomnienia gracza", z tym wyjątkiem, że każda kolejna cześć z oczywistych względów będzie dostawać coraz wyższą cyferkę w tytule. Tekst skupi się na przekazaniu informacji jak daną grę odebrano w dniu premiery i to jak udaje jej się p...



  

Wii i co dalej? [Mantis]

||
sukces i przyszlosc Wii
||
  Wii i co dalej? Prawdę powiedziawszy chyba nikt nie zna dokładnej odpowiedzi na to pytanie. Faktem jednak jest, że alternatywnych możliwości rozwoju sytuacji, jest całe mnóstwo! Nintendo wraz z wprowadzeniem rewolucyjnych systemów, w postaci NDS i Wii odniosło niewątpliwie ogromny sukces.
  Wii i co dalej? Prawdę powiedziawszy chyba nikt nie zna dokładnej odpowiedzi na to pytanie. Faktem jednak jest, że alternatywnych możliwości rozwoju sytuacji, jest całe mnóstwo! Nintendo wraz z wprowadzeniem rewolucyjnych systemów, w postaci NDS i Wii odniosło niewątpliwie ogromny sukces. Obie konsole sprzedają się w niewiarygodnym nakładzie. Sytuacja na rynku odmieniła się niczym za dotkn...



  

Zdanie Ynteligętuff o Wii [Bloo]

||
Zdanie Ynteligetuff o Wii
||
Chyba każdy człowiek, który ma trochę oleju w główce stwierdzi, że ogólnie polska nie przepada za Wii. Mnóstwo fanbojowskich dzieci wykrzykuje "WII GU*O, PS3 NAJLEPRZE" a my zaczynamy się z nimi wykłócać.
Chyba każdy człowiek, który ma trochę oleju w główce stwierdzi, że ogólnie polska nie przepada za Wii. Mnóstwo fanbojowskich dzieci wykrzykuje "WII GU*O, PS3 NAJLEPRZE" a my zaczynamy się z nimi wykłócać. Oczywiście bez oczekiwanego efektu... Wiec nie warto wdawać się w dysputy z gościem który daje w zdaniu tysiące wykrzykników, przekleństwa z błędami ortograficznymi oraz bezpodstawnymi obelgami w...



  

Historia Gameboy Advance [Bloo]

||
Historia Gameboy Advance
||
Nie oszukujmy się - GBA już właściwie umarł. Ma już od prawie dwóch lat następce - Nintendo Dual Screen. Niektórzy twierdzą że wyszło na omawianą konsolkę dużo świetnych tytułów, jednak nic nowego nie wznoszących. Tego nie można jednak powiedzieć o wyglądzie GBA w porównaniu z poprzednimi modelami, ale o tym już w tekście.
Nie oszukujmy się - GBA już właściwie umarł. Ma już od prawie dwóch lat następce - Nintendo Dual Screen. Niektórzy twierdzą że wyszło na omawianą konsolkę dużo świetnych tytułów, jednak nic nowego nie wznoszących. Tego nie można jednak powiedzieć o wyglądzie GBA w porównaniu z poprzednimi modelami, ale o tym już w tekście. Historia W 1989 roku Nintendo wydało na świat ...



  

[retro] Big Nose [Mantis]

||
Big Nose
||
Witaj w świecie krwawych mordów gdzie każdy jest ofiarą, ale i myśliwym, a ciała zabitych walają się po całym terenie nie dającej ogarnąć się wzrokiem ogromnej dziczy.
Witaj w świecie krwawych mordów gdzie każdy jest ofiarą, ale i myśliwym, a ciała zabitych walają się po całym terenie nie dającej ogarnąć się wzrokiem ogromnej dziczy. Krew pryska na prawo i lewo, a odgłos łamanych kości to już rutyna i całkiem normalna rzecz. I tu pojawia się pierwsze pytanie do ciebie drogi graczu! Czy chcesz przeżyć ten horror i postawić wyzwanie samej śmierci? Ech przesadziłe...



  

[retro] Metal Gear Solid [Mantis]

||
Metal Gear Solid
||
Śnieg powoli prószy przygniatając gałęzie drzew. Wkoło ciemność i cisza od czasu do czasu przerywana skowytem wilków. Przyroda dała nam ten wspaniały widok z myślą, że się w nim zakochamy i nigdy nie zapragniemy ingerować w sprawy natury. Ale człowiek od zawsze był zachłanny i pragnął mieć nad wszystkim władzę, czego wynikiem jest wymarcie wielu gatunków zwierząt i zniszczenie środowiska naturalnego i chyba nie musze mówić, że tych strat nigdy nie odzyskamy.
Śnieg powoli prószy przygniatając gałęzie drzew. Wkoło ciemność i cisza od czasu do czasu przerywana skowytem wilków. Przyroda dała nam ten wspaniały widok z myślą, że się w nim zakochamy i nigdy nie zapragniemy ingerować w sprawy natury. Ale człowiek od zawsze był zachłanny i pragnął mieć nad wszystkim władzę, czego wynikiem jest wymarcie wielu gatunków zwierząt i zniszczenie środowiska naturaln...



  

[sprzet] Curtent-Geny [Mantis]

||
current gen
||
Prawdą jest, że nie jeden gracz stanął przed wyborem, czy kupić current-geny, czy jednak next-geny? W tym tekście będę bardziej bronił current-genów. Czy nadal warto mieć current-geny? Zapraszam do przeczytania tekstu, w którym postaram się odpowiedzieć na to nurtujące pytanie.
  Świat w ostatnim czasie oszalał na punkcie konsol nowej generacji, które to naprawdę są wspaniałymi maszynkami i na pewno wartymi swojej ceny, więc i w sumie nie ma się czemu dziwić, a i nie będę ukrywał, że i ja sam stałem się ofiarą tego szaleństwa. Czy jednak każdego stać na luksus posiadania next-gena? W sumie niewielu może sobie na taką rozrzutność pozwolić. Ba - na dzień obecny to mało k...



  

Zły wpływ gier na czlowieka [Mantis]

||
Zly wplyw gier na czlowieka
||
Czy gry mają rzeczywiście zły wpływ na człowieka? Niech rozstrzygniemy to my - gracze a nie dziennikarze tanich pisemek.
Kolejny artykuł z cyklu o niczym, a Mantis i tak się nagada. W tym odcinku zajmiemy się sprawą złego wpływu gier na człowieka z tą różnicą, że tym razem ocenimy ten problem z perspektywy gracza, a nie dziennikarza bądź redaktora jakiejś gazety, który o grach wie prawie tyle co nic, a gada jak najęty jakie to gry złe są i jak gorszą młode umysły. Nie raz spotykamy w mediach takie i inne wypowiedzi...



  

Jestem graczem! [Mantis]

||
Jestem graczem
||
Jestem graczem! Jestem konsolowcem, a moim celem jest sławić uroki tej jakże wspaniałej gałęzi rozrywki, ale co będzie jeśli i mnie przestanie to bawić?
  Jestem graczem! Jestem konsolowcem, a moim celem jest sławić uroki tej jakże wspaniałej gałęzi rozrywki, ale co będzie jeśli i mnie przestanie to bawić? Ciągłe wydawanie kasy na gry, czy prasę, a co gorsza przestanie mnie bawić samo granie... Niestety owa groźba staje się coraz bardziej możliwa i realna. Może już się starzeje, a gry dają najwięcej radości w dzieciństwie? Kto wie? Według mn...



  

Horror [Mantis & Boon]

||
Horror
||
Horror? Co to właściwie oznacza? Dla mnie odpowiedz jest oczywista, bo to jest jeden z moich ulubionych gatunków zarówno w filmie jak i w grach.
Mantis: Horror? Co to właściwie oznacza? Dla mnie odpowiedz jest oczywista, bo to jest jeden z moich ulubionych gatunków zarówno w filmie jak i w grach. Przyznam się nawet, że jestem maniakiem i wielkim fanem "straszenia", a widok rozciapanego mózgu na ścianie i litrów krwi jest wręcz chlebem powszednim. Mniam! Na prawdę jest to pokrzepiająca wizja, ale, co jest bardzo dla mnie...



  

Co myślą osoby nie grające? [Boon]

||
game fan boy
||
Czy zastanawiałeś się kiedyś jak ludzie "widzą" normalnego gracza? Czy wiecie jaki wpływ na pojmowanie gier i graczy przez ludzi będzie miało Wii?
Czy zastanawiałeś się kiedyś jak ludzie "widzą" normalnego gracza? Czy wiecie jaki wpływ na pojmowanie gier i graczy przez ludzi będzie miało Wii? Czy wreszcie, myśleliście kiedykolwiek, że "niewiedza jest błogosławieństwem" to może być prawda? Jeśli nie, to już nie musicie, bo ja zrobię to za Was. Otóż moje przemyślenia dotyczą tylko rynku krajowego. Let's the show begin! ...



  

Nibylandia gracza [Mantis]

||
Nibylandia gracza
||
Grając, nie raz wyobrażam sobie, że to ja jestem tym bohaterem w grze i że to tym razem ode mnie zależy los całego świata. Co by nie powiedzieć, to i tak wyjdzie, że ironizuję, ale tak na serio - czasem chcę być tym herosem i ratować super laski, a po udanej akcji zapalić cygaro, które to po dwóch zaciągnięciach zagaszę podeszwą od buta, a na sam koniec rzucę wymownym spojrzeniem na babeczkę stojącą obok i zacznę jej prawić komplementy, niczym Snake.
Grając, nie raz wyobrażam sobie, że to ja jestem tym bohaterem w grze i że to tym razem ode mnie zależy los całego świata. Co by nie powiedzieć, to i tak wyjdzie, że ironizuję, ale tak na serio - czasem chcę być tym herosem i ratować super laski, a po udanej akcji zapalić cygaro, które to po dwóch zaciągnięciach zagaszę podeszwą od buta, a na sam koniec rzucę wymownym spojrzeniem na babeczkę stoj...



  

WiiHaveAProblem.com ??? [Bandi]

||
problem crash tv wiihaveaproblem
||
Wii-Mote jest rewolucyjnym kontrolerem. Jak każda rewolucja i ta wymaga ofiar. O niekończących się - a wręcz nieopłacalnych szkodach w stosunku do zrewolucjonizowanych gier próbuje nas przekonać serwis WiiHaveAProblem.com
Wii-Mote jest rewolucyjnym kontrolerem. Jak każda rewolucja i ta wymaga ofiar. O niekończących się - a wręcz nieopłacalnych szkodach w stosunku do zrewolucjonizowanych gier próbuje nas przekonać serwis WiiHaveAProblem.com Cała afera zaczęła się od zerwanej smyczki zabezpieczającej Wii-lota, przed "wyfrunięciem" podczas energicznego grania w kilka...



Nintendo GamersGate IQ Publishing Cenega City-Interactive Techland
Nasz serwis wciąż ewoluuje, cały czas szukamy miejsca w internecie, które nie wypełniają inne serwisy. Na początek próbujemy otworzyć się i zjednoczyć z naszym serwisem inne strony tematyczne. Jeżeli jesteś w redakcji dobrego ale niezbyt popularnego serwisu - skorzystaj z naszego darmowego programu promocji takich serwisów! Szczegóły dostaniesz po rejestracji i wysłaniu wniosku o Współpracę za pomocą tego formularza