frame
zarejestruj
Miodny.PL Logo























Nie masz uprawnień redakcyjnych!

Dlaczego nasze serwisy wykorzystuja pliki cookies?
Uzywamy w celach statystycznych, reklamowych oraz autoryzacyjnych. Zawsze mozesz zastrzec cookies w swojej przegladarce. Jesli nie to pamietaj, ze m.in. nasza strona korzysta z tej technologii...


archiwum
Data: 2008-05-15, autor: Malutki, dotyczy: WII

Czy klan Belmont'ów zawita na Wii?

||
Castlevania
||
Serwis IGN przeprowadził wywiad z ojcem chrzestnym Castlevanii - Koji Igarashi

IGN: Więc, nie lubimy pytać, odkąd jesteśmy pewni, że byłeś pytany milion razy, ale co robiły opcje Wii Connect na pierwszym obrazku z gry? Było to wszędzie w Internecie.

Igarashi: Ahhh tak.... Tak wiec, jest to sekret.Musimy poczekać na odpowiedni czas. (śmiech).


IGN: Czy ktokolwiek został zwolniony przez to?

Igarashi: Więc, rożne rzeczy się zdarzają.(śmiech).Proszę wykasujcie to z mojej pamięci.


IGN: Musimy dodać nowe informacje, odkąd fani pytają jak szaleni.Jaką masz wizje względem przyszłości "Castlevanii", dokładnie kiedy ukarze się to na Wii? Czy również czujesz to, że "Castlevania" pracuje lepiej w grafice 2D niż w 3D ?Było to dobrze zaprezentowane na PSX, potem GBA, a teraz DS..

Igarashi: Po pierwsze, pozwól mi odpowiedzieć na pytanie dotyczące grafiki 2D i 3D.Jak dobrze wiecie, grywalność w 2D i 3D jest zupełnie odmienna, i czuje że na DS 2Djest lepsza ?pasuje do platformy, tak więc dlatego pozostaliśmy przy wersji 2D dla wszystkich 3 gier.To był odpowiedni typ gry dla odpowiedniego systemu. W odniesieniu do Wii- nie mogę na ten czas wiele powiedzieć.Szukam sytemu i sposobu na rozszerzenie popularności, wiec jestem pewien, że w najbliższych tygodniach lub miesiącach usłyszycie coś nowego.


IGN: To będzie nasze ostatnie pytanie. Jesteśmy wielkimi fanami "Castlevanii', wiec czujemy potrzebę zadania tegoż właśnie pytania. Niezależnie od platformy lub przyszłości projektu firmy- czy czujesz, że możesz brać to, co zostało wykorzystane w "Syphony of Night" ponownie i wykorzystać magie niezwykłego doświadczenia 2D oraz zduplikować to na nowo, czy też zakończyć erę 2D. Czy łatwo to przełknąć ?

Igarashi: Myślę, ze produkcja dla 2D w odniesieniu do Wii lub jakichkolwiek innych systemów jest bardzo trudna do zrobienia na ten czas, ale jest wiele innych dróg które możemy użyć do wykorzystania postępu 2D dla "Castlevanii", takich jak WiiWare albo ściąganego oprogramowania. Więc nie sądzę, że jest to jej śmierć.


IGN: Ale jeżeli będziesz tworzyć swoje niezwykle, epickie gry, czy nie będziesz przypadkiem zakręcony na punkcie gier 2D, tak spektakularnych jak "Syphony of Night"?

Igarashi: Odnosząc się do tego, nadal będę tworzyć 2D, oraz będziemy robić to bardzo dobrze, ale w 3D jest coś co chce popchnąć nas do przodu oraz sądzę, że musi być to wykonane. Będzie to dla mnie frustrujące, ale w tym jest coś co sprawia, że chcę to zrobić.
Autor:

Malutki


 




Pora na Wasze komentarze:


||
Bandi2008-05-15 o godzinie 23:53:47, Bandi napisał(a):
Chętnie zagram w nową castlevanie, nawet jak będzie w 2D!
||

||

Witaj niezarejestrowany, możesz dodać swój komentarz, jednak ten będzie widoczny po akceptacji przez moderatora. Zaloguj się aby dodać komentarz bez czekania:



Nick:

||


Tylko zarejestrowani użytkownicy mają odblokowane wszystkie funkcje serwisu (w zależności od poziomu).

Zachęcamy do rejestracji, zalogowania lub przypominacza hasła. Osoby zalogowane są premiowane m.in. brakiem wyświetlania reklam w serwisie i gwarantujemy brak spamu na poczcie. Zarejestrowani maja dostep do serwisu w wyzszej jakosci.




Nintendo GamersGate IQ Publishing Cenega City-Interactive Techland
Nasz serwis wciąż ewoluuje, cały czas szukamy miejsca w internecie, które nie wypełniają inne serwisy. Na początek próbujemy otworzyć się i zjednoczyć z naszym serwisem inne strony tematyczne. Jeżeli jesteś w redakcji dobrego ale niezbyt popularnego serwisu - skorzystaj z naszego darmowego programu promocji takich serwisów! Szczegóły dostaniesz po rejestracji i wysłaniu wniosku o Współpracę za pomocą tego formularza