frame
zarejestruj
Miodny.PL Logo























Nie masz uprawnień redakcyjnych!

Dlaczego nasze serwisy wykorzystuja pliki cookies?
Uzywamy w celach statystycznych, reklamowych oraz autoryzacyjnych. Zawsze mozesz zastrzec cookies w swojej przegladarce. Jesli nie to pamietaj, ze m.in. nasza strona korzysta z tej technologii...


archiwum
Data: 2008-03-07, autor: master matrox, dotyczy: PC XBOX 360

Zapowiedź Dead Island

Dead Island jest survival horrorem z widokiem FPP, tworzonym przez
||
Dead Island
||
uznane i doświadczone polskie studio Techland. Ma ono na swoim koncie takie tytuły, jak chociażby Chrome, czy Xpand Rally. Najnowsza produkcja, jaką tworzą programiści z Wrocławia jest ich pierwszym dziełem z gatunku survival horror.

Małżeństwo postanawia wybrać się na wakacje ich życia. Lecąc awionetką nieoczekiwanie samolot spada i rozbija się na tajemniczej wyspie, gdzie będzie rozgrywać się akcja całej gry. Bohater budzi się na plaży, zupełnie nie wiedząc gdzie się znajduje. Obok niego nie ma jego małżonki, więc ma teraz za zadanie odnaleźć Emily (bo tak się nazywa jego druga połówka), która zniknęła na wyspie. Będzie musiał się on zmierzyć z trudami mrocznej wyspy - zombie i innymi potworami, które za wszelką cenę pragną jego krwi i ciała, a także uniknąć rozprzestrzeniającej się na wyspie w mgnieniu oka zarazy.

W przeciwieństwie do większości tego typu produkcji, nie znajdziemy obok siebie pistoletu, którym po przez zadanie headshota zombie od razu padnie. Wręcz przeciwnie - w grze broń palna będzie prawdziwym rarytasem, a jeżeli już ją będziemy mieli, to z garstką amunicji. Więc gdzie jest haczyk? Deska leżąca koło naszego bohatera może skutecznie zabić zombie. Do zgładzenia przeciwnika
||
Dead Island
||
skomentuj jako pierwszy!
będziemy mogli wykorzystać prawie wszystko - począwszy od kija golfowego, a kończąc na metalowym pręcie. Ponadto stwora zabijemy rażąc go prądem, czy zrzucając w przepaść.

Dead Island ma charakteryzować ogromna swoboda rozgrywki. Wszystkie zadania, jakie będziemy wykonywać, oraz w jaki sposób będziemy to robić mają zależeć tylko i wyłącznie od nas. Twórcy przywiązali także dużą wagę do fizyki, dlatego postać, której zadamy cios zachowa się bardzo realistycznie. Każda z nich została podzielona na trzy warstwy - skórę, mięśnie oraz kości. Dzięki wspomnianemu wcześniej realistycznemu modelowi fizyki, obrażenia które zadamy przeciwnikowi będą zależeć od kilku czynników - siły, tego czym uderzamy, oraz kąta zadanego ciosu! Rozbudowanie modułu walki zaskakuje, gdyż na świecie jest mało w produkcji, w których ten element został tak dobrze dopracowany, jak w tej produkcji.

W grze zrezygnowano ze "zbędnego" interfejsu. Nie ujrzymy standardowego paska poziomu życia, lub mapy. O stanie zdrowia naszego bohatera dowiemy się z jego zachowania - kiedy ucierpi jego noga, zaczniemy utykać, a kiedy ręka - walka będzie znacznie utrudniona. Takie posunięcie, to kolejny krok do tego, by "Martwa Wyspa" była grą bardzo realistyczną. W grze przyjdzie nam również zasiąść za kierownicą jeepa, czy motoru, jednakże o tym elemencie jak
||
Dead Island
||
Yours is a clever way of thinnikg about it....
na razie mało wiadomo.

Oprawa audiowizualna gry zapowiada się bardzo dobrze. Produkcja powstaje na autorskim silniku Chrome Engine 4 (tak samo jak na przykład Warhound), więc nie ma się co obawiać o wygląd. Wyspa prezentuje się bardzo ładnie, modele postaci prezentują się wyjątkowo dobrze, a powierzchnia, na której będziemy wędrować ma wynosić 30 km2. Ścieżka dźwiękowa doda niezwykłego, mrocznego klimatu podczas rozgrywki.

Trzeba przyznać, że Dead Island zapowiada się bardzo dobrze - mroczna wyspa, bardzo duży realizm, oraz sporo innowacyjnych pomysłów powinny zapewnić grze sukces. Premiera jest planowana na lipiec 2008 roku na platformy PC oraz Xbox 360. Twórcy zapytani o wersje na inne konsole odpowiedzieli: "Wszystko zależy od wydawcy. Jeśli zdecyduje on o innych konsolach, zrobimy odpowiednie wersje. Jesteśmy na to przygotowani." W Polsce gra zostanie wydana przez Techland, ale nie wiadomo jeszcze, kto zostanie jej wydawcą za granicą. Zombie, przygotujcie się na rzeź!
Autor:

master matrox


 

||
Video 1624
||

Release Trailer PEGI18

||
Video 1595
||

Co-Op Trailer: "Part 3: Fight Together" (Europe)

||
Video 1560
||

To Kill Time New Latest Actual Gameplay Walkthrough

||
Video 1555
||

Teaser "Part 1: Tragedy Hits Paradise"

||
Video 1480
||

Official Announcement Trailer




Pora na Wasze komentarze:


||
boon2008-09-22 o godzinie 23:27:37, boon napisał(a):
a potem wyjdzie gniot z ocenami na poziomie 5/10
||

||
Riddick2008-03-09 o godzinie 17:36:50, Riddick napisał(a):
Ale fajnie, połączenie Far Cry i Codemned patrzac na screeny a na te rewelacje co do uszczerbku na zdrowiu bohatera gry to mam ślinotok
||

||
Krill2008-03-09 o godzinie 11:50:13, Krill napisał(a):
Bardzo fachowo zapowiadający się produkt z tego Dead Island. Chce katować trupa deską albo brutalnie zrzucić w otchłań a potem utykać na lewą nogę...Dobrze, że będę upgradeował kompa.
||

||

Witaj niezarejestrowany, możesz dodać swój komentarz, jednak ten będzie widoczny po akceptacji przez moderatora. Zaloguj się aby dodać komentarz bez czekania:



Nick:

||


Tylko zarejestrowani użytkownicy mają odblokowane wszystkie funkcje serwisu (w zależności od poziomu).

Zachęcamy do rejestracji, zalogowania lub przypominacza hasła. Osoby zalogowane są premiowane m.in. brakiem wyświetlania reklam w serwisie i gwarantujemy brak spamu na poczcie. Zarejestrowani maja dostep do serwisu w wyzszej jakosci.




Nintendo GamersGate IQ Publishing Cenega City-Interactive Techland
Nasz serwis wciąż ewoluuje, cały czas szukamy miejsca w internecie, które nie wypełniają inne serwisy. Na początek próbujemy otworzyć się i zjednoczyć z naszym serwisem inne strony tematyczne. Jeżeli jesteś w redakcji dobrego ale niezbyt popularnego serwisu - skorzystaj z naszego darmowego programu promocji takich serwisów! Szczegóły dostaniesz po rejestracji i wysłaniu wniosku o Współpracę za pomocą tego formularza