frame
zarejestruj
Miodny.PL Logo























Nie masz uprawnień redakcyjnych!

Dlaczego nasze serwisy wykorzystuja pliki cookies?
Uzywamy w celach statystycznych, reklamowych oraz autoryzacyjnych. Zawsze mozesz zastrzec cookies w swojej przegladarce. Jesli nie to pamietaj, ze m.in. nasza strona korzysta z tej technologii...


archiwum
Data: 2011-11-05, autor: Miczkus, dotyczy: PS3 XBOX 360

[Zapowiedź] Dragon’s Dogma

Brzmi ambitnie, ale producentem jest sam Hiroyuki Kobayashi, odpowiedzialny za właśnie
||
dragons dogma
||
Devil May Cry i Resident Evil, więc może się udać.

Fabuła i główne postaci
Głównym bohaterem gry jest Arisen. Na wioskę naszego bohatera napada smok. Rzeczone zwierze rzuca się na bohatera, przy okazji wyrywając mu serce. Smok się zmywa – a z naszym bohaterem bez serca dzieje się coś nieprawdopodobnego – wstaje jak gdyby nigdy nic. Organizuje sobie trzech „Pionków”(tak towarzyszy ochrzcił producent) po czym wyrusza w podróż, by odnaleźć smoka(a może to smoczyca?), który skradł mu serce. Pomagierzy będą do pewnego stopnia grywalni - do poszczególnych przycisków krzyżaka będą przypisane konkretne komendy: „idź”, „pomóż” itd. I na tym nasza władza nad towarzyszami wędrówki się kończy, ponieważ sami muszą się z rozkazem uporać. Idzie im to całkiem sprawnie – jest demo, można sprawdzić.

Na razie pewne są trzy typy postaci: mag, wojownik oraz łucznik. Wojownik poszatkuje wrogów bronią białą, mag uzdrowi swoich współtowarzyszy, a łucznik zapewni odpowiednie wsparcie z dystansu. Główny bohater ma być natomiast mieszanką każdego z tych typów.

Świat
Świat gry ma być rozległy. Przemierzając go wzdłuż i wszerz natrafimy na wszelkiego typu jaskinie, groty, podziemia, ruiny oraz oczywiście miasta i twierdze. Podróż – pomimo
||
Dragon`s Dogma
||
skomentuj jako pierwszy!
rozmiarów świata – nie będzie poszatkowana ekranami ładowania. Pojawią się one jedynie przy wchodzeniu i wychodzeniu ze skupisk ludzkich. Zaimplementowany zostanie również system szybkiego przemieszczania się, co by nie dreptać przez większość gry z jednego punktu do drugiego. Kolejną zaletą gry wydaje się jej otwartość – część obszarów miała strukturę korytarzy, ale inne były naprawdę rozległe. Wszędzie znajdziemy ukryte zakamarki – warto będzie zatem wspinać się na skały w poszukiwaniu skarbów i surowców.

Rozgrywka
Zespołowi pracującemu przewodzą Hiroyuki Kobayashi oraz Hideaki Itsuno - odpowiedzialni za np. Resident Evil 4, Devil May Cry 3 czy Dante's Awakening, co na pewno jest widoczne podczas walki - gra ucieszy amatorów duszenia paru przycisków na raz. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość chwytania przeciwników. Tak oto w walce z, powiedzmy, Gryfem można będzie chwycić potwora za pióra, by pofrunąć na jego grzbiecie, starając się unicestwić potwora zupełnie jak Gigantów z Shadow Of The Colossus. Oczywiście chwytanie pozwoli również na np.: rzucenie nieszczęśnikiem czy to w grupę jego kamratów czy to w przepaść. Ale równie dobrze możemy go przy sobie zatrzymać i używać jako żywej tarczy. Dostępnych ma być kilka ciekawych umiejętności. Na przykład samozapłon bohatera, który dotykając wroga zadawał mu całkiem spore obrażenia,
||
Dragon`s Dogma
||
skomentuj jako pierwszy!
kosztem jednak własnego zdrowia. Albo wystrzał kilku strzał na raz. Trzeba przyznać, że robi się ciekawie.

Na pewno nie można też narzekać na monotonię przeciwników. Pojawią się m. in. smoki, hydry, harpie, gobliny czy gryfy, a to jeszcze nie wszyscy. Producent nie pochwala innych deweloperów w sprawie gabarytów wszelkich nieprzyjaciół w dzisiejszych grach - wielkością niewiele różnią się od bossów.W Dragon's Dogma ma się to zmienić. Pojawią się prawdziwe olbrzymy, po których będziemy mogli się wspiąć i np. wybić oko.

Nie każda bitwa będzie jednak łatwa. Czasami trzeba będzie się wycofać i nabić kilka poziomów. Podczas każdej bitwy otrzymamy pewne systemy wsparcia – magowie będą mogli wzmacniać wytrzymałość postaci i w ograniczonym zakresie leczyć (czary zlikwidują jednak tylko najświeższe obrażenia).

O dziwo, w Dragon's Dogma prawdopodobnie nie będzie trybu kooperacji, o co gra aż się prosi. Będzie można natomiast postacie wypożyczać innym graczom, a potem wypytywać, co zwiedziły, czego doświadczyły itd itp etc. Ułatwia to na pewno rozgrywkę i pozwala uniknąć sztucznego wydłużania gry żmudnym zwiedzaniem świata.

Podsumowanie
Całość będzie śmigać na mocno zmodyfikowanym silniku, który napędzał m. in. Resident Evil 5 czy Lost Planet 2. Możemy być zatem pewni, że gra będzie piękna.

Zapowiedzi
||
Dragon`s Dogma
||
skomentuj jako pierwszy!
producenta i demo są naprawdę niezłe. Gra ma co prawda jeszcze parę błędów, ale do premiery jeszcze sporo czasu, więc bądźmy dobrej myśli. Czy udało się je poprawić, dowiemy się w marcu 2012 roku.
Autor:

Miczkus


 

||
Video 1791
||

Story Trailer

||
Video 1731
||

Dragon's Dogma - trailer (TGS 2011)


Dragon's Dogma to action-RPG z otwartym światem, w którym jako pewien młodzieniec wyruszymy w jakże niebezpieczną wyprawę w celu... odzyskania własnego serca. Co gorsza jego nowym właścicielem jest potężny smok!...



Pora na Wasze komentarze:


||

Witaj niezarejestrowany, możesz dodać swój komentarz, jednak ten będzie widoczny po akceptacji przez moderatora. Zaloguj się aby dodać komentarz bez czekania:



Nick:

||


Tylko zarejestrowani użytkownicy mają odblokowane wszystkie funkcje serwisu (w zależności od poziomu).

Zachęcamy do rejestracji, zalogowania lub przypominacza hasła. Osoby zalogowane są premiowane m.in. brakiem wyświetlania reklam w serwisie i gwarantujemy brak spamu na poczcie. Zarejestrowani maja dostep do serwisu w wyzszej jakosci.




Nintendo GamersGate IQ Publishing Cenega City-Interactive Techland
Nasz serwis wciąż ewoluuje, cały czas szukamy miejsca w internecie, które nie wypełniają inne serwisy. Na początek próbujemy otworzyć się i zjednoczyć z naszym serwisem inne strony tematyczne. Jeżeli jesteś w redakcji dobrego ale niezbyt popularnego serwisu - skorzystaj z naszego darmowego programu promocji takich serwisów! Szczegóły dostaniesz po rejestracji i wysłaniu wniosku o Współpracę za pomocą tego formularza