frame
zarejestruj
Miodny.PL Logo























Nie masz uprawnień redakcyjnych!

Dlaczego nasze serwisy wykorzystuja pliki cookies?
Uzywamy w celach statystycznych, reklamowych oraz autoryzacyjnych. Zawsze mozesz zastrzec cookies w swojej przegladarce. Jesli nie to pamietaj, ze m.in. nasza strona korzysta z tej technologii...


archiwum
Data: 2011-02-23, autor: Marcus, dotyczy: PC XBOX 360

Zapowiedź Dead Island

Polacy potrafią robić dobre gry - przekonaliśmy się o tym już
||
dead island
||
kilka razy. Firma Techland, zachęcona ciepłym przyjęciem nail'd postanowiła stworzyć kolejną produkcję.
Zombie w grach to temat znany, jednak nie oklepany. Seria Resident Evil jest początkiem gatunku, Dead Rising czy Left 4 Dead jego niezłą kontynuacją. Podobnie ma się stać z Dead Island, czyli tematem przewodnim tej zapowiedzi.

W grze będą dostępne cztery postacie. Podobnie jak we wspomnianych już dwóch częściach L4D, także tu otrzymamy możliwość kilkuosobowej zabawy. Dotychczas ujawniono zaledwie jedną, Sama B.
Niegdyś znany i lubiany, teraz niezauważany, muzyk przebywa w różnych miejscach. Aktualnie znajduje się na tropikalnej wyspie, gdzie daje koncerty dla setek turystów odwiedzających fikcyjne Banoi rozmieszczone gdzieś na archipelagu Papua - Nowa Gwinea.
Okolica jest spokojna i przyjazna. Jednak pewnej nocy zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Zwykli ludzie atakują innych, czasami zdarzają się ugryzienia. Czarnoskóry mężczyzna, którym pokierujemy dozna podobnego wypadku.
Rano budzi się, wokół panuje cisza. Na ciele zauważa dziwne ukąszenie, obok martwych ludzi i żywe trupy. Tak mniej więcej przedstawia się fabuła.

Sam wyróżnia się odpornością na wirus, podobnie pewnie jak i trzy pozostałe osoby, które staną się dostępne do sterowania (nie znamy ich tożsamości). Jednak jest też dobrze zbudowany,
||
Dead Island
||
skomentuj jako pierwszy!
więc zyska inne umiejętności. Co ciekawe, dla każdego będą dostępne trzy drzewka rozwoju zapewniające indywidualne i oryginalne zdolności.
Przykładowo, grając naszym mięśniakiem po nabiciu określonego poziomu dostaniemy możliwość zgniatania przeciwnikom głowy. Cios brutalny i co ważne - niemiłosiernie skuteczny.
Jeżeli jestem już przy walce, to chyba warto wspomnieć o uzbrojeniu. Otóż, rzadko będzie spotykana broń palna. W końcu miejscem naszych działań stanie się raj dla urlopowiczów, a nie baza wojskowa. Po uderzamy kijami, krzesłami, piłkami, dekoracjami, młotkami czy siekierkami. Jednym słowem, przedmiotami z otoczenia.
Aby nie było zbyt nudno, twórcy postanowili wprowadzić coś "kulkostrzelnego" - karabinek czy pistolet będzie pojawiał się epizodycznie, a amunicja tym bardziej. Ma to utrudnić rozgrywkę i wprowadzić troszkę inwencji przy planowaniu kolejnych egzekucji.
Przeciwko nam zostaną posłane różne typy nie umarłych. Od klasycznych, powolnych, których siłą jest działanie w grupach, przez te mocniejsze i bardziej samodzielne, aż po potężnych bossów. Wszystko to ma zapewne wpłynąć na urozmaicenie tytułu.

Dead Island będzie hulać na Chrome Engine 5. Szczerze mówiąc, nigdy o takowym silniku graficznym nie słyszałem, jednak obiecuje się oprawę na wysokim poziomie. Wygenerowanie dosyć dużych, malowniczych i kolorowych lokacji na wyspie Banoi nie ma być problemem.
Tak, użyłem słowa "kolorowych". Dlaczego?
||
Dead Island
||
Yours is a clever way of thinnikg about it....
Ano dlatego, iż jest to celowe zagranie. Programiści w wrocławskiego studia postanowili stworzyć pewien kontrast między litrami krwi, a barwnym otoczeniem. Ciekawe.
Podczas pokonywania kolejnych sekcji, znanych z resztą z choćby Borderlands przygrywać nam będzie przytłaczająca muzyka w wykonaniu Pawła Błaszczaka. Ma zapewnić odpowiedni klimat i poczucie bezradności.

Zaciekawiła mnie informacja o niszczeniu przedmiotów. O ile różny procent obrażeń z danej maszynki nie jest niczym nie spotykanym, o tyle z ich destrukcją po określonej liczbie uderzeń mam do czynienia chyba pierwszy raz. Np. drewniane krzesło starczy na trzech-czterech wrogów, a młotek na ośmiu.
Plusem jest to, że jeśli znajdziemy idealny przedmiot zagłady, to będzie go można naprawić w specjalnych punktach.
Drugim wartym uwagi elementem jest zmęczenie. Po wykonaniu kilku udzerzeń nasz pasek energii spadnie, a my sami zostaniemy zmuszeni do ucieczki lub poczekania na powrót sił. A tych musi nam starczyć na wykonanie prawie dwustu dostępnych zadań. Celem jest rozwikłanie zagadki tajemniczej epidemii i ucieczka ze śmiertelnej pułapki.

Call of Juarez i nail'd sprawiły, iż o omawianą produkcję jestem spokojny. Na sklepowych półkach pojawi się jeszcze w tym roku w wersji na PC, X360 i PS3.
Chętnie poczekam i z przyjemnością posiekam kolejne hordy krwiożerczych bestii.
||
Dead Island
||
skomentuj jako pierwszy!
Autor:

Marcus


 

||
Video 1624
||

Release Trailer PEGI18

||
Video 1595
||

Co-Op Trailer: "Part 3: Fight Together" (Europe)

||
Video 1560
||

To Kill Time New Latest Actual Gameplay Walkthrough

||
Video 1555
||

Teaser "Part 1: Tragedy Hits Paradise"

||
Video 1480
||

Official Announcement Trailer




Pora na Wasze komentarze:


||

Witaj niezarejestrowany, możesz dodać swój komentarz, jednak ten będzie widoczny po akceptacji przez moderatora. Zaloguj się aby dodać komentarz bez czekania:



Nick:

||


Tylko zarejestrowani użytkownicy mają odblokowane wszystkie funkcje serwisu (w zależności od poziomu).

Zachęcamy do rejestracji, zalogowania lub przypominacza hasła. Osoby zalogowane są premiowane m.in. brakiem wyświetlania reklam w serwisie i gwarantujemy brak spamu na poczcie. Zarejestrowani maja dostep do serwisu w wyzszej jakosci.




Nintendo GamersGate IQ Publishing Cenega City-Interactive Techland
Nasz serwis wciąż ewoluuje, cały czas szukamy miejsca w internecie, które nie wypełniają inne serwisy. Na początek próbujemy otworzyć się i zjednoczyć z naszym serwisem inne strony tematyczne. Jeżeli jesteś w redakcji dobrego ale niezbyt popularnego serwisu - skorzystaj z naszego darmowego programu promocji takich serwisów! Szczegóły dostaniesz po rejestracji i wysłaniu wniosku o Współpracę za pomocą tego formularza